tisdag 15 november 2011

En tisdag i november

Så här såg det ut häromdagen när jag skulle försöka fota Maja inför jul. Hon satt inte stilla i 2 sekunder utan ville hellre ut på upptäcktsfärd... När Andreas kom hem fick han hjälpa till och underhålla henne medan jag fotade, då gick det lite bättre!

Babysimmet idag var en hit som vanligt. Maja flöt runt ett tag i sin (stora) flytväst. Men det hon gillade allra mest var att sitta på kanten och på min signal hoppa i vattnet. Hon älskar verkligen att dyka under ytan och 1:a december står undervattensfotografering på schemat :-)

Själv har jag haft nackspärr idag. Usch och fy vad ont det har gjort. Fick droga mig med värktabletter för att kunna köra till Kalmar och simma med lillan. Hoppas det onda har försvunnit imorgon när jag vaknar... Måste städa inför visningen i helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar