tisdag 1 november 2011

På besök i hemstaden

Vi är i Oskarshamn i ett par dagar. Passar på att träffa vänner o gamla kollegor vilket alltid är lika trevligt. Maja får leka o busa med mormor, morfar o moster o igår kväll somnade hon inte förrän klockan 21.30. Man kan ju inte gå o lägga sig när man har som roligast!

Bilden ovan är tagen tidigare i höst ute vid Ernemar, mitt smultronställe i Oskarshamn. Hit ut har jag tagit en promenad i alla år o samlat energi.

Den här vackra bilden har min far tagit. Man kan ana Blå Jungfrun där borta i horisonten.

Imorgon blir det bara hem o vända för på fredag åker jag tillbaka hit upp. Då blir det Ladies Hockey Night tillsammans med några tjejkompisar. Det ser jag fram emot, tillhör inte vardagen längre att man klär upp sig o går ut, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar