onsdag 9 november 2011

And the winner is...

...Villa Allegra!

Skickade in ett bidrag till Fiskarhedenvillans fototävling på temat höst och tog hem 1:a priset! Kommer inte ihåg när jag vann något senast, haha! Tog bilden en disig morgon när solen precis bröt igenom träden och den tjocka dimman. Tyckte bilden blev lite grå, att dimman inte kom till sin fulla rätt på bilden. Men maken tyckte bilden var fin och att jag skulle ta med bilden så det gjorde jag, vilket var tur :-) Tog hem vinsten med motiveringen " En Vråken en disig morgon. Vägen utan slut gör att man sugs in i bilden. Vi gillar!"

Priset - ett presentkort på 5 000 kronor hos Ving. Så nu blir det förhoppningsvis en resa under våren eller sommaren. Troligtvis reser vi till någon storstad under en weekend, bara Andreas och jag. Det ser vi fram emot!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Grattis till vinsten. Inte dåligt med ett presentkort på Ving, alltid uppskattat med lite sol och värme. Verkligen en superfin bild!

    Tack för dina rara ord inne hos mig :) Glad att du gillar min blogg!

    Det var min sambo som fick i uppdrag att spraya korgen.
    Han blåste bara av den med tryckluft innan han spraya.
    Sprayen var en vanlig vit sprayfärg för trä.
    Första gången jag tog i den färgade den av sig men det gav sig. Den var nog inte riktigt torr då.

    Nu ska jag kika vidare här inne hos dig! Underbart hus ni har.. Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Hej igen o Tack!

    Ja, det är alltid kul att resa o nu när man är föräldraledig o inte har lika mycket pengar att röra sig med är det alltid bra med presentkort :-)

    Härligt, tack för hjälpen med korgen! Nu ska jag nog våga mig på att spraya lite!

    Välkommen igen! Må gott! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Men Camilla så kul! Du kunde nog vunnit med vilken bild som helst men den var jättefin! Och vilket härligt collage på din startsida här..... Kram från faster :))

    SvaraRadera