söndag 29 juli 2012

Här jäser det igen

 Det finns många anledningar till att det blivit lite färre blogginlägg senaste tiden... Bland annat på grund av jobb, semester, och den här fina hemligheten som vi har vetat om några månader :-) 

I början av december så kommer familjen förhoppningsvis utökas med en till liten person! Maja kommer få en liten lillebror om man får tro ultraljudet! Spännande och roligt, såklart! Men samtidigt har jag varit trött, tröttare, tröttast. Mycket tröttare än när jag var gravid med Maja. Det har gjort att jag har varit helt slut efter jobbet och inte orkat sätta mig framför datorn utan mest prioriterat familjen. Nu är jag piggare, men nu har vi ju semester tillsammans och vill njuta så mycket som möjligt av den lediga tiden! Men jag ska försöka bättra mig. Bloggen är ett bra sätt att minnas och dokumentera det som händer.


 Det har gått så otroligt fort, redan mer än halvvägs. Började känna sparkar redan i vecka 17 den här gången och det är alltid skönt att känna att det rör sig där inne. 


 Stoooor mage redan nu i vecka 22. Precis som när jag väntade Maja. 
Blev en Nikon (d3200) förresten som ni kanske anar på bilden. Tänkte att jag skulle försöka lära mig hur den fungerar nu på semestern.


 Den blivande storasystern.


Nu härmar hon allt vi säger och allt vi gör...

1 kommentar:

  1. Men så roligt med ett litet småsyskon. Skönt att se att ni mår bra! Vi var också på Med havet intill härom veckan och lunchade, fint.
    Hälsar Andreas gamla jobbarkompis Sandra =)

    SvaraRadera