fredag 8 juli 2011

Några favoriter i svartvitt

Eftersom vi o familjen tog hundratals kort i Italien o framförallt på bröllopsdagen så är det en hel del bilder att gå igenom. Jag får helt enkelt dela in det lite i olika inlägg. Idag hann jag till min förvåning (Maja har sovit länge) lägga upp en del o vi börjar med några favoriter i svartvitt. Jag bad min kära syster ta en del kort i svartvitt under dagen eftersom jag tycker det blir så speciella foton. Ska försöka förstora upp en del till tavlor senare, vi har sparat väggar till det i vardagsrummet :-) Tack syster för du tog så fina bilder!










Nästa gång blir det bröllopsfoton i färg o efter det lite blandat från resan.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Du är så vacker i din klänning Camilla, du är inte så pjåkig du heller Ante ;). Ser fram emot nästa omgång av bilder! Hoppas vi syns snart. Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Nu fattade jag att ni gift er i Italien! Klick!! Jattefina bilder! Alskar den nar ni star och tittar ut och refektionerna i vattnet - valdigt statligt! Ser fram emot fler bilder!

    SvaraRadera