måndag 18 juli 2011

I färg

Idag regnar det. Altanbygget får vänta o då finns det tid för ett blogginlägg. Här kommer de utlovade bilderna i färg...
Maja med sin farmor inväntar vigseln.
Med huset som bakgrund.
Fantastiska omgivningar...
Balanserar på klackarna vid poolen... Inte rätta dagen att trilla i!
Spegelblankt.


Kyssen. Trots 10 cm klackar är jag kortare än min man...
Nygifta!
Familjefoto med vår älskade dotter.
Lilla jag tillsammans med två lååånga män, prästen o min man.
Kusinkärlek.
Maja med sin mormor o morfar.
Härliga familjen Claeson.
Spexiga Jon, Lina o magen!
Han orkade lyfta sin fru!
Ringarna o den fina brudbuketten (som svärmor Lisbeth satt ihop).
Thea, såpbubblor o utsikten från vårt "altare".
Magda o svärfar Anders.
Middagen. Fantastisk god mat lagad av en kvinnlig italiensk kock.
Solnedgången.
Valsen.
Min fina syster.
Vi tillverkade näckrosor i papp (med budskap till oss som brudpar) som placerades ut i poolen.
Det var några till av de hundratals bilderna som min syster Christine, pappa Tommy o svägerska Lina tog under dagen. Tack alla tre för de fina bilderna!
Ikväll ska jag, min man (känns härligt att kalla honom för det!) o mina svärföräldrar till Guldfågeln Arena o heja fram KFF till vinst! Ska bli kul att besöka arenan för första gången. Sen är det även första kvällen med barnvakt (min syster). Vi hoppas det går bra så vi kan gå på fler matcher framöver :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar