tisdag 22 mars 2011

I tidningen

Det har varit lite körigt att hitta tid till att blogga. Lillan kräver en hel del uppmärksamhet just nu. O nu har jag ingen "assistent" hemma längre som kan avlasta mig. Hon har fortfarande inget schema utan äter, sover o skriker när det passar henne. Inatt hade hon vänt på dygnet helt så jag sov bara 2 timmar mellan kl 01.30-03.30 efter det var jag vaken. Så förmiddagen gick åt till att amma o sova korta stunder för både mig o lillan. Efter det kände jag mig lite piggare.
Här kan ni se vår bild i Barometern som var med i tidningen i fredags :-) Andreas blev även intervjuad, men intervjun finns tyvärr inte med i länken. Jag ska försöka skriva frågorna o hans svar i ett senare inlägg, nu måste jag kolla till trollet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar