torsdag 24 januari 2013

Det finaste vi har...

 
 ...är de här små underbaringarna!
 
Lille Olle ler sedan ett par veckor tillbaka och häromdagen lyckades jag fånga det på bild när farmor pratade med honom. För övrigt så äter han fortfarande mycket och ofta vilket gör att han ofta har ont i magen... Kör med Minifom och försöker ge honom mat varannan eller var tredje timme för att låta magen vila lite, men det är svårt att få honom riktigt nöjd. Men förhoppningsvis blir det bättre om ett par veckor, har lite sömn som jag behöver ta igen.. ;-)
 

 
 Maja kämpar på med inskolningen. Det går inte smärtfritt det heller... Igår grät hon jättemycket när jag lämnade henne och idag började hon gråta redan på morgonen när vi pratade om att vi skulle till förskolan. Det gör såklart ont i mammahjärtat, men samtidigt så vet jag att man får kämpa i början innan det släpper. Lite mycket på en gång nu bara... Känns skönt att jag praktiserat en del på dagis och har sett att barnen ofta sluta gråta direkt och så var det ju med Maja också igår. Idag har de inte ringt än, så förhoppningsvis kan jag hämta henne om en timme och att det gått bra även idag.
 

 
Syskonkärleken är stark :-) Man får dock hålla koll på Maja så hon inte kastar sig över honom. Han har inte börjat försvara sig än ;-)
 
 
 Olle i chock efter en av alla pussar...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar