söndag 26 augusti 2012

Sensommarbilder

De vackra majsfälten vid sidan av vägen mot Eriksöre.
 Här kommer ett inlägg med lite blandade sensommarbilder...


Min fina familj. Maja halvsover i vagnen.

Kalmar på andra sidan sundet.



En dag cyklade vi till Mörbylånga med Majas mormor och morfar. Vi tog med oss lunch som vi åt nere vid vattnet. Maja spexade som vanligt.



Alltid på språng...

En vacker sommarhimmel.


En kväll åt vi middag nere vid "vår" strand med Majas farmor och farfar. Maja älskar att springa runt där nere.

En regnbåge mellan molnen.
I helgen har vi varit i Oskarshamn och firat mina föräldrar som fyllt år. Vi går snart in i en hektisk höst. Nästa helg vi är helt fria i kalendern är i slutet av oktober tror jag. Nästa helg blir det bröllop och det ser vi fram emot. Och i veckan kommer även Andreas syster med familj på besök till ön, ska bli så roligt att ses igen! 

För övrigt snurrar det på, har nu gått in i vecka 26 och i veckan är det dags för MVC-besök. Det sparkar på ordentligt och precis som när jag var gravid med Maja så har jag nu känningar av foglossning... Men för övrigt mår jag ju himla bra så man ska inte klaga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar