måndag 18 april 2011

Gräset är grönare...

Mycket att stå i nu. Altanbygge etapp 1 är i full gång med kalkstensmur, jag ska försöka lägga upp bilder senare i veckan. Eftersom jag har fullt upp med Maja o Andreas med bygget efter jobbet så finns det knappt tid att starta datorn. Tur att man kan blogga via mobilen också, det går betydligt snabbare. Lyckades även lägga upp en film! Försökte med en annan för ett tag sedan men det fungerade inte, den var nog för lång...

Medan Maja sussar gott i vagnen i det underbara vädret så passar jag på o vattnar vår "soon-to-be-gräsmatta".

Sen är det väl som de säger här på ön: "Om gräsmattorna på Öland är gröna så betyder det att det är en dålig sommar..."

Själv hoppas jag på en varm o skön sommar så då antar jag att det innebär att vår färska gräsmatta snart blir gul :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar